Ügyintézés folyamata
A 2023/2024-es tanévtől kezdődően, a gördülékeny ügyintézés és a hallgatói megkeresések gyorsabb megválaszolása érdekében bevezetjük a támogatásigénylő felületünket! Itt kiválasztható a megkeresés tárgya, majd a rendszer a leghatékonyabban segítséget nyújtani képes munkatárshoz továbbítja a kérést/kérdést, így biztosítva a gyors és pontos válaszadást!
FIGYELEM!!! Tanulmányi, oktatásszervezési támogatás, kérés, megkeresés ezután kizárólag ezen a felületen (https://help.egeszsegtudomany.hu) vagy a help@egeszsegtudomany.hu email címen lehetséges! Amennyiben emailben jelzi problémáját, kérdését, a rendszer automatikusan támogatási igényként rögzíti azt, ezt követően pedig ezen a felületen tudja követni a válasz(oka)t, illetve a megoldás folyamatát. Mivel ekkor a témakör nem került meghatározásra, az ügymenet megnyúlhat, így javasoljuk a támogatási oldal használatát az email megkeresés helyett!
Kérjük ne keressék adminisztratív munkatársainkat közvetlenül elektronikus levéllel, mivel az ilyen megkereséseket figyelmen kívül hagyjuk!
Keressen minket bizalommal, igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül megoldást találni problémájára!